logo-onstart-02
0

سبد خرید شما خالی است.

تولید محتوا

دسته بندی :سایت 29 مرداد 1402 ramin farahmand 746
تولید محتوا

تولید محتوا

چیست و چه ویژگی‌ هایی دارد؟

همان‌ طور که در ابتدای این مطلب اشاره شد، محتوا می‌تواند محدوده‌ی گسترده‌ای از فعالیت‌ها را در بر بگیرد:

از کسی که چند قرن پیش مشغول نوشتن یک کتاب خطی بوده تا کسی که امروز با انتشار

پست و لایو و استوری به تولید محتوا در اینستاگرام مشغول است، همگی به خلق محتوا مشغول هستند.

 

سفارش این پلن چگونه است؟

رعایت اصول نگارش محتوا، استفاده از کلمات کلیدی طولانی و کلمات کلیدی LSI از جمله مواردی است

که در پلتفرم سایت آن استارت رعایت می‌شود.

در نتیجه محتوای اختصاصی تولید شده رتبه مناسبی در گوگل پیدا کرده و منجر به افزایش بازدید سایت شما می‌شود.

از دیگر خدمات می‌توان به بارگذاری محتوا، ویرایش محتوا و تهیه محتوای گرافیکی اشاره کرد.

خدمات با گارانتی کیفیت بالای تولید محتوا و یونیک بودن متن است که این اطمینان خاطر را برای شما ایجاد می‌کند

که تولید محتوای متنی سایت خود را به مجموعه ما بسپارید تا بهترین مسیر تولید محتوای آنلاین را برای شما ترسیم کنیم.

 

از تولید تا بازاریابی محتوا

نقطه تمایز اصلی بین سهیلا که عکس‌ های کار خود را در حال آرایش کردن دوستش در صفحه اینستاگرام منتشر می‌کند

با صدف بیوتی در هدف و چگونگی تولید محتوا است.

  • اولاً افراد یا کسب‌ و کارها از خلق محتوا برای اهدافی مثل کسب درآمد، بازاریابی، برندینگ و فروش استفاده می‌کنند.
  • دوماً، هر محتوایی نمی‌تواند در راه رسیدن به این اهداف کمک کند. به زبان ساده هر محتوایی محتوا نیست.

تولید محتوا فقط یک مرحله از چرخه بازاریابی مبتنی بر محتوا است.

چرخه‌ای که به ترتیب شامل مراحل زیر است:

  1. هدف‌ گذاری
  2. تدوین استراتژی محتوا
  3. تولید محتوا
  4. توزیع
  5. تحلیل
  6. اصلاح و به‌ روز رسانی

 

فقط خلق محتوا بدون بقیه مراحل فایده زیادی ندارد.

مثل این است که روی تردمیل می دوید، انرژی مصرف می کنید اما به هیچ جایی نمی‌رسید.

خلق محتوایی مفید است که بتواند برای شما درآمدزایی کند یا بتوانید به واسطه آن تغییری در دنیای اطرافتان ایجاد کنید.

به این ترتیب صدف بیوتی معروف می‌شود با چند میلیون فالوور در اینستاگرام اما عکس‌های عمه سهیلا را فقط جاریش لایک می‌کند!

پس دیدیم که به همین راحتی‌ هم نیست.

 

Corporate-site-01

 

ایده‌های تولید محتوا :

اگر نمیدانید برای وب سایت یا شبکه اجتماعی خود چگونه خلق محتوا انجام دهید و هیچ سوژه ای برای خلق محتوا ندارید

مطالعه این موارد به شما یک ذهنیت خواهد داد و سرنخ هایی را می توانید از این مقاله برداشت کنید و به سرعت مشغول خلق محتوا شوید.

 

1 – تولید محتوا با نوشتن راهنمای خرید محصول و خدمات

بهترین ایده برای تولید محتوا، ارائه اطلاعات تخصصی در مورد یک یا چند محصول یا خدمات می باشد.

شما نیز می توانید راهنمای خرید محصولات و خدمات را در تقویم تولید محتوا قرار دهید

و با ارائه اطلاعات و آگاه سازی مشتریان خود به چند هدف برسید.

سئوی بهتر، بازاریابی کم هزینه، برند سازی حرفه ای، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی محتوایی و …

 

2 – تولید محتوا در مورد سبک زندگی شخصی یا شغلی

مردم دوست دارند در مورد سبک زندگی یک مهندس، یک وکیل، یک تولید کننده محتوا بیشتر بدانند و برایشان جذابیت دارد.

می توانید در مورد خودتان و شغل تان و سبک زندگی تان بنویسید.

به عنوان مثال مردم دوست دارند بدانند یک تولید کننده محتوا، هر روز از چه ابزارهای برای تولید محتوا استفاده می کند.

سوژه های خود را چگونه شکار می کند، برای یک کار حرفه ای این کار را به آن استارت بسپارید.

 

3 – تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی مختلف

شبکه های اجتماعی محل مناسبی برای حضور پر رنگ شما و کسب و کارتان می باشد.

فقط نکته ای که باید رعایت کنید خلق محتوا ویژه شبکه های اجتماعی مختلف می باشد.

باید با نوع مخاطبان هر شبکه اجتماعی اشنا باشید و محتوای مناسب آن را تولید نمائید.

به عنوان مثال شبکه اجتماعی اینستاگرام (instagram) محلی برای سرگرم شدن است

و مخاطبان ان اغلب برای سرگرمی و اوقات فراغت و گشت و گذار و جویا شدن از احوال دوستان خود وارد آن می شوند.

شبکه اجتماعی لینکدین (Linkedin) محیطی رسمی و جدی دارد

و افراد به مراتب حرفه ای و دارای تخصصهای بالا در این شبکه اجتماعی حضور دارند.

پس باید برای این شبکه اجتماعی محتوایی جدی تولید نمائید. برای یک کار حرفه ای این کار را به آن استارت بسپارید.

 

4 – تولید محتوا بصورت اینفوگرافیک 

خلق محتوا بصورت عکس نوشته و تصاویر اینفوگرافیک یکی از فعالیت های اصلی یک تولید کننده محتوا می باشد.

می توانید جملات مهم، جملات انگیزشی مرتبط با موضوع کسب وکارتان را انتخاب نمائید

و روزانه 3 تا 4 اینفوگرافیک تولید کنید و منتشر نمائید. ببینید در کسب وکارتان چه محصولاتی دارید.

به خدماتی که ارائه می دهید دقت کنید، کتاب هایی که خوانده اید، مقالاتی که مطالعه نموده اید.

و از تجربیات شخصی اینفوگرافیک درست کنید.

برای یک کار حرفه ای این کار را به آن استارت بسپارید. (گرافیک در آن استارت)

 

 بقیه موارد رو شما در نظرات برای ما بنویس …

 

 

ramin farahmand

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0